Avatar billede all_for_you Nybegynder
23. november 2006 - 16:31 Der er 11 kommentarer

Vi søger grafisk hjælper

Vi står og mangler en erfaren og kreativ designer.

Du skal synes at det er sjovt at designe hjemmesider og til tider foldere og flyers. Du vil typisk skulle designe hjemmesider fra bunden, men ind i mellem har vi også mindre grafiske opgaver.

Jeg forestiller mig at du er et sted mellem 16-22 år.

Skriv til mig, hvis det kunne være spændende.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
24. november 2006 - 12:29 #1
En erfaren designer, der er mellem 16 og 22..? ;)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
24. november 2006 - 12:37 #2
Hej David - så er det jo lige dig vi søger ;-)

Send en mail til toke@tokengroup.dk - vedlæg gerne noget design o.l.

Ser frem til at høre fra dig.

Toke
Avatar billede trofo Nybegynder
24. november 2006 - 14:02 #3
Hej Toke,

I er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Referencer kan ses på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede davidchristensen Praktikant
24. november 2006 - 22:19 #4
Jeg kan desværre ikke sende emails herfra hvor jeg er (noget med SMTP osv), men du er velkommen til at kigge på http://www.davidchristensen.dk/Portfolio.zip om det er noget der kan bruges. Jeg er så 27 :)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
25. november 2006 - 00:10 #5
Hej Troels

Du kan bare ringe til mig, så kan vi lige få en sludder. Jeg har i hvert fald rigeligt med arbejde!

Toke
Avatar billede all_for_you Nybegynder
25. november 2006 - 00:15 #6
Hej David

I got it - at du er 27 ;-) Det er farligt at have et brugernavn med sin alder :) Alderen er egentlig mere sat for at folk ikke tror, at vi svømmer rundt i en pengetank.

Jeg har set dine designs - det er rigtig flot!

Hvad er dit telefonnummer? Så kan vi lige tale sammen, jeg har lidt forskellige designopgaver liggende, så mon ikke du kunne kaste dig ud i noget af det.

Hvor bor du i øvrigt?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
25. november 2006 - 01:51 #7
Hvis du kigger på mit skilt: www.davidchristensen.dk, så kan du finde mit nummer. Jeg bor pt. stadigvæk i Lyngby, men på en anden adresse - men flytter til vesterbro om nogle dage. Så, i hovedtræk, så bor jeg i Kbh. :)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
25. november 2006 - 02:02 #8
Perfekt. Havde overset dit nummer, synes kun dit cvr stod der. Hvis det er okay ringer jeg en gang i morgen eftermiddag.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
28. november 2006 - 20:17 #9
Hva så? :)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
29. november 2006 - 09:27 #10
Hej David. Jeg har haft sååå travlt. Jeg må se om jeg kan nå at ringe i dag onsdag. Det ville nu være rart, hvis du kunne sende mig en mail eller du havde en mail jeg kunne sende til.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
29. november 2006 - 09:59 #11
Du er velkommen til at ringe; jeg er dog til møde det meste af dagen. Du er også meget velkommen til at skrive - min emailadresse findes samme sted som mit tlf.nr., cvr.nr., adresse odsl. ;)