Avatar billede momolytter Nybegynder
23. november 2006 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken strømforsyning

Jeg har en hp pavilion a339.dk med defekt strømforsyning. Jeg har brug for en god, billig, støgsvag erstatning. Hvad kan jeg bruge. Den nuværende defekte strømforsyning er en Bestec atx-250-12z rev:c.

Hvis jeg skal købe den originale koster den over 1000 kr. - det er vist næsten mere end computeren er værd.
Avatar billede momolytter Nybegynder
23. november 2006 - 12:47 #2
Kan jeg være sikker på at fx. en Chieftec 350w vil ha' de kabler jeg har brug for?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
23. november 2006 - 12:58 #3
ja, ATX er en standard, så den skal overholdes, ellers må producenten ikke kalde det en ATX psu.
Avatar billede momolytter Nybegynder
23. november 2006 - 14:15 #4
fornemt - takker så meget
Avatar billede loppehund Nybegynder
23. november 2006 - 21:03 #5
ATX er en standard størrelse på bundkort og kabinetter
Avatar billede niels_hansen Praktikant
23. november 2006 - 21:13 #6
ATX er en standard der omfatter både bundkort, kabinet, og psu, hvis det skal være helt korrekt ja.