Avatar billede dbman Nybegynder
22. november 2006 - 12:49 Der er 3 kommentarer

Freelancer/undeleverandør for MBS (C5, Nav, Axapter)

Hej!
Vi er et mindre virksomhed som skal snart bruge et freelance konsulent eller måske et mindre virksomhed som kan fungere som underleverandør for vores nuværende og fremtidig Microsoft Business Solutions kunder.

Intereserede kan kontakte os på tlf. 60868799
Avatar billede mariaf Juniormester
22. november 2006 - 16:52 #1
Hvor i landet, og alle 3 produkter?
Avatar billede dbman Nybegynder
22. november 2006 - 17:42 #2
Primært i KBH området, men man der vil forekome kundebesøg rundt i Sjæland.
Primært C5 og Dynamics NAV
Avatar billede frankmortensen Nybegynder
03. oktober 2007 - 13:27 #3
Er du stadig på udkig efter freelancer/undeleverandør til MBS Dynamics NAV?