Avatar billede brinker Nybegynder
22. november 2006 - 01:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk

Jeg har ikke længere muligheden, for at tænde/slukke mit trådløse netværk.
På et tidspunkt, havde jeg et Ikon nede i højre hjørne.
(Som lignede lidt en trekant og som skiftede farve afhængig af, hvor god forbindelsen var. Her kunne jeg også tænde/slukke for den trådløse forbindelse.)

Jeg kunne også vælge om det skulle være Microsoft eller Intel, som skulle styre forbindelsen.

Nå...men jeg er åbentbart kommet til, at slå noget fra. Så jeg nu ikke ar muligheden for at komme på nettet trådløst, kun med netkabel.

Håber i ved hvad jeg snakker om....
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. november 2006 - 02:31 #1
er lidt svært at sige når du ikke siger noget om computeren ?
Avatar billede brinker Nybegynder
19. juni 2007 - 02:35 #2
svar
Avatar billede brinker Nybegynder
19. juni 2007 - 02:36 #3
svar