Avatar billede kbodata Nybegynder
21. november 2006 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login C5 ver. 4.0 med tvungen password

Jeg har en C5 4.0 installation i et Peer-2-Peer netværk. Når en bruger logger på ryger han direkte ind i C5 selvom der er angivet et password i C5. Brugernavn i C5 = Brugernanvn på netværk. Så det kører en form for single-signon.
Kan jeg få C5 til at undgå at den ryger direkte på, d.v.s at man bliver tvungen til at taste password i C5
Avatar billede Broholm Novice
21. november 2006 - 16:57 #1
Nope... Ikke i 4.0 - der bruger den Trusted-authetication og det kan desværre ikke slås fra. :-(

Du kan kun angive password for supervisor-brugeren.
Avatar billede kbodata Nybegynder
21. november 2006 - 21:50 #2
Ja, det tænkte jeg nok. Det må jeg tage til efterretning med de plusser og minusser der nu er ved det. Tak for svaret.
Avatar billede mariaf Juniormester
21. november 2006 - 22:30 #3
Undtagen hvis de skal på som administrator. Så kan man lægge password på Supervisor - ved to brugere kan det til nød gå, ellers ikke.