Avatar billede kapperman Nybegynder
21. november 2006 - 10:57 Der er 5 kommentarer

Logo Program?

Hejsa,

Jeg er igang med at lave logo til firma, jeg har søgt og søgt på nettet. Man finder alle mulige demo programmer og ting der er ubrugelige.

Jeg skal have et program hvor man kan roterer med firkanter med farver og laver skygger og alt muligt ja.

Nogen der har en ide om et godt program til dette ?
Avatar billede kapperman Nybegynder
21. november 2006 - 11:50 #1
jamen de var ikke noget værd alligevel, da jeg har nogen kreterier for at ændre på shape for noget grafikstykke, så det følger med rundt f.eks. i en cirkel eller noget. Svært at forklare hm..!
Avatar billede snowball Novice
21. november 2006 - 12:08 #2
Indlæg fra "sutpark", 21/11-2006 11:05:53 er fjernet da det indeholdte et link til en side som overtræder Ekspertens regelsæt.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede bonedevil Nybegynder
21. november 2006 - 19:37 #3
Hvorfor bruger du ikke bare PhotoShop :o)
Avatar billede caz1986 Nybegynder
22. november 2006 - 23:29 #4
Jeg har selv været i gang med at skabe logoer til et firma som en kammerat og jeg var igang med at lave, og der brugte vi photoshop, hvor vi lavede en masse copy-paste og billedemanipulering. ;) Det er lige til.