Avatar billede spectro Nybegynder
17. november 2006 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændring af licens oplysninger

Hej experter

Hvordan ændrer jeg licens oplysningerne: Denne computer > Egenskaber: "Givet i licens til". Det er nemlig sådan at på skolen jeg arbejder har jeg købt en vomputer med gyldig windows xp og office xp installeret. Men Som Givet i licens til står : NN. Hvordan ændrer jeg disse oplysninger til mit eget navn + initialer?

På forhånd tak
Spectro
Avatar billede haverslev Novice
17. november 2006 - 14:51 #1
Start-kør-skriv regedit-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
Dobbeltklik på: RegisteredOwner
og her ændrer man navnet.

Ang. office, der mener jeg, at du skal ind i hver enkelt ptogram, f.eks word.
Klik på Funktioner, klik på Indtillinger, klik på Faneblad Brugeroplysninger
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. november 2006 - 14:57 #2
Eller du kan bruge et program til at gøre det for dig, f.eks. http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
Avatar billede spectro Nybegynder
17. november 2006 - 15:07 #3
Tak for jeres indlæg

Men jeg jeg giver points til Haderslev, idet han var hurtigere og hans vejledningen hjalp.
Avatar billede spectro Nybegynder
17. november 2006 - 15:08 #4
what...har jeg lige givet mig selv point?

Hvordan giver jeg point? :)))
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. november 2006 - 15:14 #5
Du bliver nødt til at oprette et nyt "spørgsmål" med samme antal point. Giv det titlen "point til haverslev" og lav et link til denne side.