Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
16. november 2006 - 23:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til design

Hej.

Jeg skal bruge et design, og vil give 200 points til den der laver det :-)

Da projektet kun har givet underskud indtil videre, har jeg ikke råd til at give cool cash, men smider 200 point efter det design jeg vælger.

Lidt krav:

Jeg skal bruge designet, også skal der være en linie/rulle/space/whatever, hvor jeg selv går ind og skriver knapperne ind.

Ikke alt for mørkt.
Theme: Club/Night club / DJ / Radio / Hard dance / mørke farve

Krav: Stilet, enkelt, brugervenligt, men stadig fedt.

Gerne, noget i stil med det første template på: http://templates.bigwebmaster.com/Night_Club/
- Men self ikke direkte kopi ;-)

Jeg vil meget gerne have både jpg/png/ eller hvad i vælger at bruge, filen + PSD filen, så jeg selv kan redigere i det, hvis det bliver nødvendigt :-)

Hjemmesiden det skal ligge på: www.radiolution.dk

Jeg skal desuden bruge det senest d. 24 november - jeg ved godt jeg er sent ude :-(

Ovenstående er sikkrt lidt overskueligt, men håber i forsåtr hvad jeg mener, og hjælper lidt :-)

Mvh
Michel
Avatar billede farhang Nybegynder
17. november 2006 - 09:59 #1
Hej,

Hvad handler siden om? Hvem er målgruppen?
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. november 2006 - 14:15 #2
Hej.

Mål gruppen er primært 15-18 årige unge.

SIden er en netradio, med tilhørende chat, og lidt konkurrecncer i ny og næ. Men primært en netradio - med techno/hard dance/night club, musik :-)

Mvh
Avatar billede farhang Nybegynder
17. november 2006 - 14:24 #3
Jeg laver et udkast til dig.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. november 2006 - 14:37 #4
Tusind tak mester :-)
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. november 2006 - 17:16 #5
En ide til hvordan det evt kunne være opstillet:

http://peecee.dk/?id=12556
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. november 2006 - 17:22 #6
Jeg synes f.eks. meget godt om disse to:

http://www.hard.fm/

http://www.sunbeatz.de/
Avatar billede weblex Nybegynder
18. november 2006 - 22:05 #7
http://www.sunbeatz.de/ er ikke just præget af mørke farver?
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
19. november 2006 - 00:17 #8
Nej det er den ikke, synes bare den så rimelig fed ud :-)

Kan dog bedst li hard.fm ;-)
Avatar billede farhang Nybegynder
19. november 2006 - 10:39 #9
I morgen har jeg udkastet klar.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
19. november 2006 - 12:43 #10
Hej Farhang.

Lyder rigtig godt, at du ikke har glemt mig :-)

Jeg venter med spænding.
Avatar billede farhang Nybegynder
20. november 2006 - 16:20 #11
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
20. november 2006 - 18:15 #12
Hej

Det ser godt ud, dog er der en anden der har lavet et forslag, der ser således ud:
http://peecee.dk/?id=13039

Så kunne godt tænke mig det var noget der er bedre end det den anden har lavet - jeg ved det er svært, da det han har lavet er rimelig godt, men en smule bedre, burde være muligt.
Avatar billede farhang Nybegynder
20. november 2006 - 21:17 #13
ok, jeg kan godt lave et nyt udkast, men først på onsdag har jeg noget klar.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
20. november 2006 - 23:10 #14
Helt iorden, tusind tak.

Giv dig god tid, det er trodsalt noget rimelig godt du er oppe imod :-)

Jeg skal bruge det senest på fredag :-)
Avatar billede farhang Nybegynder
23. november 2006 - 16:31 #15
Hvad synes du om dette: http://www.designunltd.dk/radiolution/?
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
23. november 2006 - 18:41 #16
Desværre, jeg foretrækker stadig det andet :-)
Avatar billede farhang Nybegynder
23. november 2006 - 18:58 #17
Nå, ok. Det var vel bare det.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
23. november 2006 - 19:27 #18
Undskyld mester, jeg ved godt du har prøvet meget, men jeg kan desværre stadig bedre lide det andet.

Men tilføj mig lige på msn, kan være jeg har et andet job til dig, så du stadig kan få de 200 points, michelmoore@gmail.com
Avatar billede farhang Nybegynder
23. november 2006 - 19:36 #19
ja selvfølgelig. Jeg har bare haft for kort tid.
Avatar billede farhang Nybegynder
28. november 2006 - 19:26 #20
Her er mit svar.