Avatar billede wheio Nybegynder
21. maj 2001 - 13:28 Der er 4 kommentarer

cd rom drev

hej

jeg har et gammelt 8x cdrom drev jeg gerne vil bruge i min p3 450 men biosen siger den ikke virker men det gjorde den i den p150 jeg pillede den ud af og den virker også fint i windows på 450\'eren men jeg er lidt træt af at biosen brokker sig i starten... er der nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede bbs Nybegynder
21. maj 2001 - 13:48 #1
Har du prøvet at opdatere din bios i den nye maskine?
Og hvorfor bruger du ikke de 400 kr. på et nyt 52x cd drev, det er jo meget bedre?!
Avatar billede wheio Nybegynder
22. maj 2001 - 10:53 #2
gjorde det for ca. 6 måneder siden.. det burde være nyt nok....(desuden virker det fint med et 2x drev jeg har men det er lidt langsomt)

fordi jeg har det her drev.....
Avatar billede yatty Nybegynder
31. maj 2001 - 09:10 #3
Har du prøvet at rode lidt med CMOS Setup i BIOSen??
Og hvad står der helt når den siger at den ikke virker??

M.V.H

Yatty
Avatar billede wheio Nybegynder
01. juni 2001 - 08:15 #4
ja har prøvet det og den siger bare pri. master failed. press F1 to continue.

den virker fint i windows på nær musik cd\'er....

det er også ligemeget, bruger bare et gammelt 2x i stedetfor... skal bare lige hente det ved de gamle.

men selfølgelig kunne det da være rart men en forklaring hvis nogen kan gi\' det...