Avatar billede macpcadvice Nybegynder
15. november 2006 - 23:32 Der er 5 kommentarer

Formaterer USB Stick?

Jeg har en USB Stick, som når jeg sætter den i min PC mounter den et CD disk  image hvor der ligger nogel PowerPoint filer. Jeg har prøvet at lowlevel formaterer USB sticken men uden at det image forsvinder.

Er her nogen der ved hvordan det er lavet og hvordan man sletter USB sticken så den ikke mounter det CD image mere??
Avatar billede jacla Nybegynder
16. november 2006 - 00:20 #1
Prov at downloade Doctor delete: http://www.softforall.com/Utilities/FileDisk/Delete_Doctor09040223.htm

Efter en genstart er de helt sikkert væk

Vh

Jan
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
16. november 2006 - 09:10 #2
Med det program kan jeg kun slette filer og ikke fomaterer disken.
Avatar billede milter Ekspert
16. november 2006 - 16:23 #3
Med USB-sticken sat til, prøv det her:

Højreklik "Denne computer" på skrivebordet > Administrer > Diskhåndtering > Højreklik drevet med sticken > Skift drevbogstav og sti > Følg vejledningen.
Avatar billede milter Ekspert
20. november 2006 - 21:04 #4
Nogen fremskridt?
Avatar billede strangeaway Nybegynder
30. november 2006 - 01:46 #5
Kære Macpcadvice

I en anden tråd (http://www.eksperten.dk/spm/735974) på Eksperten råder du en MacBoo-ejer der har problemer med, at hans Mac bliver for varm, til at brug et program der kan styre blæseren. Eneste problem er, at du har glemt at skrive det link ned, som du fortæller om.

Det vil sikkert hjælpe mig med mit problem, som du kan se her: http://www.eksperten.dk/spm/747733

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med dit problem ;-)