Avatar billede badazz Novice
15. november 2006 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger en der kan lave en CMS hjemmeside med design

Hejsa..

Jeg skal have lavet en hjemmeside til en mindre computer virksomhed. designet skal være enkelt og godt. det hele skal bygges op i CMS
Der er nogle moduler der skal med i systemet. bla. tilmelding til nyhedsbrev og RMA system. disse systemer er næsten færdiglavet idag. og kører PHP måske de kan bruges igen. kontakt med venligst, med nogle referencer på hvad du har lavet før skriv gerne din mailadresse, så du kan få flere oplysninger leveret der.

Du kan besvare her eller skrive til brian(snabela)w-net.dk

jeg betaler naturlgvis for opgaven
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
16. november 2006 - 01:06 #1
Jeg vil umiddelbart sige det er en opgave som vores lille tremands firma godt vil kunne lave, men jeg skal bruge noget mere information om de php moduler, som du snakker om for at sige noget nærmere.

men kontakt mig på rasmus.thomsen@sr2media.dk så kan vi snakke videre.

>>>>  sr2media.dk  <<<<
Avatar billede blach Nybegynder
16. november 2006 - 11:21 #2
SmartWeb er en god og billig løsning, se http://itconcept.dk/cms-system/
Avatar billede mnt Nybegynder
15. januar 2007 - 10:50 #3
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede bomas Nybegynder
17. januar 2007 - 05:24 #4
Jeg har helt sikkert noget du vil kunne bruge: www.bomas.dk
Avatar billede badazz Novice
18. februar 2007 - 21:06 #5
Har fundet en løsning andet sted..