Avatar billede katax Nybegynder
14. november 2006 - 23:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MYSQL Database PHPADMIN

*.torrent filer bliver lagt i /upload mappen efter uploads . eller det burde den . chmod er sat til 777 , så serveren har altså adgang til at ændre filer på serveren og dermed ligge .torrent filer i /upload mappen så det kan ik være problemet. Og alle stierne i databasen linker også til /upload mappen. Problemet er at torrent filerne IKKE bliver lagt i upload mappen please hjælp det haster
Avatar billede fixxxer Nybegynder
15. november 2006 - 09:15 #1
Det er muligt det haster for dig, men det gør det næppe for nogen anden herinde.

Kan du ikke beskrive dit problem lidt mere fyldestgørende? Er det et PHP script du ikke kan få til at virke? Hvad har det her overhovedet med MySQL at gøre?

Jeg er i hvert fald forvirret !-)
Avatar billede katax Nybegynder
16. november 2006 - 12:53 #2
...