Avatar billede malmberg Nybegynder
21. november 1999 - 12:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

internet problemer !

På min bærebare pc'er (ibm760el)har jeg utroligt svært ved at komme på nettet, det er det samme modem jeg bruger på min alm, pc'er , der er ingen problemer, kan det være et hardware problem ? hastighedsproblem, den bærebare er en p 133
Avatar billede spacey Nybegynder
21. november 1999 - 13:17 #1
Du skriver bare at du har et problem, men du må fortælle mere specifikt hvad den gør/ikke gør, hvis vi skal kunne hjælpe dig.

/Spacey
Avatar billede gnarf Nybegynder
22. november 1999 - 10:36 #2
Det kan være et hardware problem, det kan være et hastigheds problem, det kan også være et telefon kabel problem. Det kan være så mange ting.... så jeg giver spacey ret :)
Avatar billede zibar Nybegynder
22. november 1999 - 15:06 #3
Vi kan ikke vide hvad dit problem er før du fortæller os det..........!
/Zibar
Avatar billede dar Nybegynder
22. november 1999 - 16:53 #4
Det kan der jo egentlig godt være noget om.....
Avatar billede morteeni Nybegynder
26. november 1999 - 09:17 #5
Den lyder til at være hurtig nok til at kunne køre internet !!!!! Men som de andre siger så vi kan ikke vide hvad det er når du ikke fortæller noget mere !!!!!!!
Avatar billede chris Nybegynder
10. december 1999 - 03:22 #6
Du burde måske tjekke din comport hastighed ? ...eller i det hele taget tjekke din opsætning. (tcpip, DUN ...osv)
Avatar billede chris Nybegynder
10. december 1999 - 03:22 #7
ja :-)
Avatar billede malmberg Nybegynder
12. december 1999 - 22:42 #8
Jeg prøver at uddybe en lille smule !
Jeg har i mellemtien købt et langsommere modem som jeg sætter til den bærbare, og opsætningen er chekket igen og igen, jeg kunne aldrig logge på med mit 56f modem (sandberg) med det går med det nye modem.Kan den bærebare bare ikke lide sandberg ? Ville jeg kunne vinde noget ved isdn ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2000 - 11:48 #9
Når du bruger sådan et nyt eksternt modem skal din komport indeholde en UART chip, denne chip "hjælper" com porten med at kører hurtigere og hvis den ikke er der så kan dit 56kb modem ikke melde hurtigt nok tilbage til computeren og så svarer det til at de snakker på to forskellige bølge længer. Du kunne evt. investere i et PCMIA modem, det fungere jo omtrendt som et internet.