Avatar billede darkman Nybegynder
12. november 2006 - 17:39 Der er 4 kommentarer

.rar filer

Jeg har en mappe med en hel del rar filer. Findes der en metode til at udpakke alle disse rar filer på en gang uden at skulle ind og vælge dem enkeltvis ??
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
12. november 2006 - 17:51 #1
Ja, brug winrar. Der har du den mulighed :)
Avatar billede darkman Nybegynder
12. november 2006 - 17:57 #2
Det er den jeg bruger. Det jeg mener er at hele mappen ud på en gang, selvom den indeholder mange hundrede rar filer ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
12. november 2006 - 18:19 #3
Kan du ikke bare trække musen hen over alle rar filerne og så højreklikke og vælge "Extract files..." eller lignende?
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. januar 2007 - 20:58 #4
Fandt du en løsning?