Avatar billede red_snake Nybegynder
11. november 2006 - 14:25 Der er 4 kommentarer

Grafiken Crasher i Diverse spil!

hej

jeg har et problem med at når jeg fx. spiller battlefield 2142
så lige pludselig blinker alle ting. tror det er grafik kortet der er noget galt med... men mit grafik kort er bedre en minimums kravne

ps jeg har et:  ATI Radeon x800/x850
Avatar billede red_snake Nybegynder
11. november 2006 - 14:36 #1
og snart får jeg et til grafik kort... alså så jeg har 2.... men ved ikke om det hjælper....
Avatar billede lassy Nybegynder
11. november 2006 - 16:01 #2
Da jeg startede op med BF2142 blev jeg smidt helt ud af programmet. Jeg grublede over om det mon var mit grafikkort, men fandt ud af via vedhæftede FAQ link, at jeg bare skulle gå ind i indstillinger i BF2142 og slukke for voice over IP. Hvis jeg skal tale i VOIP så bruger vi Skype eller Teamspeak.
Vedhæftede link giver mange gode råd om måske også lige dit problem, så check det lige ud.
http://www.ea.dk/games/8458/Faq/
M.v.h.
Lassy
Avatar billede lassy Nybegynder
16. november 2006 - 23:40 #3
Nå hvordan går det ?
Avatar billede red_snake Nybegynder
17. november 2006 - 15:00 #4
fint .... det virkede da jeg opdaterede mit grafikort