Avatar billede ti Nybegynder
10. november 2006 - 18:52 Der er 1 kommentar

Nexspan S telefonanlæg

Hej

Jeg har købt et brugt telefonanlæg "Nexspan S". Er der nogle der har en manual liggende eller kan give vejledning i opsætning og installation.

/TI
Avatar billede cjsoft Nybegynder
08. maj 2007 - 23:35 #1
Hej

Jeg ved ikke om det stadig er aktuelt at svare på denne. Men hvis du selv vil igang med at programmere din brugt "NeXspan XS", så bliver det nok en større opgave... Der findes en masse dokumentation til anlægget, men ikke noget der fortæller dig præcis hvordan det skal gøres.
Dokumentationen til systemet ligger i seks eller syv PDF-dokumenter, på hver 3-400 sider.

Har du nogle specifikke ting du skal bruge hjælp til, for mulighederne er uendelige...