Avatar billede jrxxx Nybegynder
09. november 2006 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ventureselskab søger samarbejdspartnere

Mindre ventureselskab (omsætning okt-06 9,6 mio.) søger samarbejdspartnere.

Vi kan bidrage med viden, ledelse, erfaring og kapital til investering.

Sidder du med en god idé eller har du allerede en fungerende website med stort uudnyttet udviklingspotentiale, så kontakt os pr. mail

jr@copenhagen-consult.dk

Mvh.

Jesper Røikjær
Avatar billede kotler Nybegynder
10. november 2006 - 09:16 #1
Hej Jesper,
Lige nogle spørgsmål:
1) Hvad er de beløbsgrænser, som selskabet investerer indenfor?
2) Hvilke forretningsområder er der erfaringer indenfor/Hvad er investeringsprofilen?
3) Hvad mener du med omsætning okt.-06? Ventureselskaber har vel ikke månedlige omsætninger, som man kan gå ud fra. "Omsætning" afhænger jo af virksomhedssalg og dette er vel på ingen måde stabilt fra måned til måned.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
10. november 2006 - 17:28 #2
Skal det vaere et website? Vi har et stykke faerdigtudviklet software som mangler penge til salg og markedsfoering. Saa vi staar nok og mangler nogle milioner.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 13:56 #3
ideen er ny givet videre!  Jeg kender en del opstartfirmaer der søger kapital, så jeg skal bare ved om det er bestemte brancher, i er interesseret i, såsom:
--biotech og medicotech
--IT og e-bizz
--naturmedicin og wellness
---eller  ????
Avatar billede horsmark Nybegynder
08. december 2006 - 14:58 #4
*lytter med*
Avatar billede jmc Nybegynder
01. januar 2007 - 17:05 #5
*lytter interesseret*