Avatar billede banielsen Nybegynder
08. november 2006 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukke Et JWindow

Jeg har en JFrame, med et JWindow "ovenpå" sig, (Jframe er owner, kan man sige)

JWindow'et vises billeder alt efter hvad man har musen hen over i JFramen. mit problem er at hvis man klikker i JWindow'et får denne fokus og man kan derefter ikke lukke ned med "alt F4"
Jeg har prøvet at putte en windowListener på JWindow'et, men det hjælper ikke :-(

Nogle med nogle fode forslag?
Avatar billede winners79 Nybegynder
08. november 2006 - 13:41 #1
Hvad med at sætte det her på dit JWindow: setFocusable(false);

Ved ikke om det er meningen at JWindow'et skal have fokus
Avatar billede banielsen Nybegynder
08. november 2006 - 16:50 #2
jahh... virkede næsten :-)
Har en enkelt problemstilling med det. Jeg har lavet en funktion, sådan at når man klikker i JWindow'et maximeres det til fuld skærm, og der skal det jo have fokus.
Avatar billede banielsen Nybegynder
08. november 2006 - 22:57 #3
Fandt ud af det. Var blot min frame som ikke fik sat instancen af JWindow'et til null, når framen blev lukket, så derfor gik det helt i ged når man lukkede Framen ned og åbnede den igen.

Men Winners79, smid et svar, din løsning hjalp perfekt :-)
Avatar billede winners79 Nybegynder
08. november 2006 - 23:31 #4
Mange tak :)