Avatar billede Slettet bruger
07. november 2006 - 15:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder "show friendly https error messages" på dansk?

Vi prøver lige igen. Mit spørgsmål blev lukket fordi jeg kom til at bruge en standard signatur...

I funktioner, Internetindstillinger, Advanceret kan man i den engelske version vælge "show friendly https error messages".

Men hvad hedder det på dansk?

Jeg nåede lige at se et par gæt på det sidste spørgsmål, men jeg vil foretrække at få et konkret svar. Så helst bud fra nogle der ved det med sikkerhed.
Avatar billede enoer Nybegynder
07. november 2006 - 18:06 #1
Mon ikke det er denne indstilling du mener...?
"Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl"
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2006 - 08:09 #2
Det gjorde ikke rigtigt nogen forskel, men mon ikke det har været den rigtige, så jeg lukker spørgsmålet. Er der nogen der mener noget andet tildeler jeg gerne ekstra point.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2006 - 08:10 #3
Og enoer, hvis du vil have point, så skal du lige oprette et spørgsmål i stedet for en kommentar.
Avatar billede enoer Nybegynder
09. november 2006 - 10:19 #4
En skam det ikke gjorde nogen forskel... Oversættelsen skulle være rigtig nok. Mhv. enoer
Avatar billede enoer Nybegynder
10. november 2006 - 16:30 #5
Tak herfra..! Mvh. enoer