Avatar billede iwe Nybegynder
07. november 2006 - 15:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tomme pop-up bokse

Hej!

Har et problem, som optræder, når jeg vil spille på tips.dk... nej, problemer er ikke ludomani... :-)
Jeg kan ikke anvende LOG AF-knappen - der sker simpelthen ingenting. Det samme problem optræder, når jeg prøver at klikke på KØB SPIL. Der dukker den pop up-boks op, hvor man skal bekræfte spillet, men den er tom.

Anyone?
07. november 2006 - 15:27 #1
Avatar billede iwe Nybegynder
07. november 2006 - 15:34 #2
Jeg prøver...
Avatar billede iwe Nybegynder
07. november 2006 - 16:16 #3
Det hjalp desværre ikke...

Andre forslag?
07. november 2006 - 16:21 #4
... har du komplet opdateret IE / Windows ?
Altså ServicePack2 + efterfølgende ~60 opdateringer ?
Avatar billede iwe Nybegynder
07. november 2006 - 16:25 #5
Ja, men derefter skiftede jeg til IE7 beta'en - for så igen at skifte tilbage til IE6. Måske røg opdateringerne sig en tur der? Jeg prøver lige at geninstallere hele svineriet!
Avatar billede iwe Nybegynder
07. november 2006 - 17:08 #6
Nå, jeg har tilsyneladende alle opdateringer installeret. Men stadig er der ingen indhold i pop-up-boksene...

Hvad dælen kan det være?

Så også lige, at de tomme bokse kommer på sider, hvor der i forvejen er "fejl på siden" (bliver vist nederst i venstre hjørne)...
07. november 2006 - 18:21 #7
Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek. Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

og/eller

Prøv denne kommando for at rette fejlen:

Indsæt din WindowsXP Cd i drevet
Luk det vindue som popper op.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Tast enter
Windows Cd skal ligge i drevet under denne kommando.
Du vil ikke få en tilbagemelding om noget er rettet.
Det mellemrum mellem sfc / skal være der.
Avatar billede iwe Nybegynder
07. november 2006 - 21:11 #8
Ingen gevinst, desværre...

Kom endelig gerne med flere forslag... :-)
08. november 2006 - 07:27 #9
Kan jeg få fuld sti til siden hvor omtalte knapper er ?
Avatar billede iwe Nybegynder
08. november 2006 - 10:11 #10
Jamen, på www.danskespil.dk... Problemknapperne er f.eks. på "Den Lange", når man vil købe et spil (KØB SPIL eller VIS KUPON). Eller når man er logget ind, som virker uden problemer, så at logge ud igen (LOG UD).

Er det sti nok?
Avatar billede iwe Nybegynder
16. januar 2007 - 10:55 #11
Hmmm... Firefox "løste" problemet for mig, men har så til gengæld andre skavanker... Sådan er det åbenbart bare.