Avatar billede claus_s_jensen Nybegynder
05. november 2006 - 15:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer tilslutning til Router

Hej

Jeg har netop installeret en D-link D-524UP router, som har printerserver usb port. Jeg har forsøgt at installere min Lexmark printer, jeg har fulgt vejledningen der medfølger fra D-link, men uden held. Hvis jeg går ind på softwaren til routern kan jeg se at den kan "se" printeren. men jeg kan simpelt hen ikke få printeren til at udskrive. Nogen der har en vejledning eller tips til installation af en sådan netværksprinter

På forhånd tak
Avatar billede kenp Novice
05. november 2006 - 19:33 #1
Nu er det ikek alle printeren som uderstøtter en printserver..

Prøv at indstallere printeren på din computer, flyt den så til din printserver (kontroler at den er sat op med samme navn mv.) også opretter du endnu en port (ip-port) også se om du kan printe..
Avatar billede claus_s_jensen Nybegynder
05. november 2006 - 19:37 #2
ok,

Hvordan kontrollere jeg om min printer understøtter printerserver ?
Avatar billede kenp Novice
05. november 2006 - 19:51 #3
Faktisk kun ved at læse hos producenten af din printer... man kan sige hvis du kan få netværks printer som tilbehør så kan du, ellers er det ikke sikkert du kan..
Avatar billede claus_s_jensen Nybegynder
07. november 2006 - 12:46 #4
Tak for hjælpen, det viste sig at printeren ikke kunne håndtere printserver funktion