Avatar billede polynet Nybegynder
04. november 2006 - 14:41 Der er 3 kommentarer

Ghost eller?

Hej alle.

Jeg sidder og er ved at lave min mors computer for gud ved hvor mange gang. Jeg tænkte på om der var nogen af jer der kender et godt ghost program?

Kim
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2006 - 14:59 #1
brug driveimage fra www.runtime.org
Avatar billede dkge Nybegynder
04. november 2006 - 16:12 #2
Hej.
Jeg bruger Acronis True Image,det tager ca 20 minutter,at lægge Windows ind igen,efter at man har lavet den første clon af c drevet,og du er også fri for at activere hver gang hos microsoft.Jeg er meget glad for dette nemme program.
Venlig Hilsen
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2006 - 19:24 #3
Det skal lige siges at driveimage er GRATIS  !