Avatar billede genixdk Nybegynder
01. november 2006 - 10:47 Der er 1 kommentar

ASP.net cms portal

Vi søger en freelance ASP.net programmør.

Da vi ønsker at optimerer og omskrive vores nuværende system, søger vi en freelance programmør med indsigt i ASP.net.

Vores nuværende web er skrevet i PHP og MySQL. Desværre er systemet pt. Stykket sammen af mange forskellige koder og progrømmere, vi ønsker derfor en samlet løsning med fuld adgang til kildekoden.

Hovedpunkterne for projektet:

Omskrivning og bruger/admin optimering af systemet

Flytning af bruger og butiksdataer.

Fuldstændig web redigering (alle elementer, tekster, reklamer etc skal kunne ændres (CMS system om man vil)

Design er på plads og det vil gives som PSD fil, så programmøren kan benytte dette .

Nuværende cms system ses på www.e-guiden.dk

Ønsker du mere info kan du kontakte vores tov holder: Jens på

Info@justgeek.dk

Din mail skal indholde:
Referencer
Pris estimat på opgaven
og eventuelt timeframe.
Avatar billede genixdk Nybegynder
11. november 2006 - 20:50 #1
Mangler stadig en mand til opgaven