Avatar billede elmir Nybegynder
30. oktober 2006 - 17:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ctfmon.exe

Hej Alle

hvordan fjerner jeg den fra min pc???
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2006 - 17:56 #1
Hvorfor vil du fjerne denne. Den er jo en del af soundblaster.
Avatar billede elmir Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:08 #2
okay er du sikker??

prøv se her..
" ctfmon.exe is a process belonging to Microsoft Office Suite. It activates the Alternative User Input Text Input Processor (TIP) and the
Microsoft Office XP Language Bar. This program is a non-essential system process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems."

Og jeg har ikke længer office på min maskine, så der for
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2006 - 18:41 #3
Det har du da ret i, og du kan læse her hvordan du fjerner den.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q282599
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2006 - 18:41 #4
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2006 - 18:43 #5
:-)
Avatar billede elmir Nybegynder
30. oktober 2006 - 18:54 #6
okay tak til dragonknight og haverslev. hvordan er det så jeg skal give de point??
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2006 - 19:17 #7
Ved at acceptere mit svar.

Skal haverslev også have points, må du vente med at acceptere svarene indtil han også har lavt et svar,
Avatar billede elmir Nybegynder
30. oktober 2006 - 19:29 #8
ja tak for hjælpen :-)