Avatar billede zmed Nybegynder
29. oktober 2006 - 00:30 Der er 2 kommentarer

Kan ikke overføre musik til ipod?

Hey..

Jeg har lige fået en ny 80gb ipod.. Problemet er at jeg ikke kan overføre noget musik til den? Når jeg åbner itunes connecter den som den skal osv, men jeg kan derefter ikke overføre musik dertil. Den loader godtnok sangen osv, men intet sker derefter..

HJÆLP??

Mads
Avatar billede stoorm Nybegynder
29. oktober 2006 - 02:25 #1
oppe i status vinduet i ituns kan du så se den overeføre til ipoden

er sangen på ipoden?

prøv at højerklik på ipoden og tryk synkroniser

\\stoorm
Avatar billede zmed Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:21 #2
Jeg kan se den overføre ja, og sangen er ikke på ipod'en :(..