Avatar billede jowii Nybegynder
27. oktober 2006 - 07:49 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Word 2003 - fil er væk

Hej,

Har Word 2003, og da jeg skulle hente fil fra min mail, kom jeg uheldigvis til at trykke åben i stedet for gem.

Jeg skrev derefter på mit dokument i lang tid, og synes selv jeg har gemt flere gange - men åbenbart ikke.

Nogen der ved om Word 2003 gemmer filer inde fra nettet, uden at man har trykket gem. Da jeg skulle slukke pc, spurgte den nemlig ikke efter gem, og nu er filen pist væk.

Kan den eventuelt ligge over min mail, eller er det bare sur røv for mig?
Avatar billede AnyFellow Mester
27. oktober 2006 - 08:48 #1
Ofte gemmes filen i en temp-mappe.

Hvis du har windows xp kan du finde tempmappen her:
C:\documents and settings\<brugernavn>\lokale indstillinger\temp
Avatar billede jowii Nybegynder
27. oktober 2006 - 12:05 #2
Ja, også mit bedste forslag, men der ligger den ikke. Jeg gemte den jo ikke, jeg nøjedes med at åbne den.

Nu har jeg prøvet a gemme den gamle version fra min mail, og den hedder NAVN[2] så burde den anden fil vel også at ligge der et sted?

Har søgt efter ".doc" på hele min pc, og det var kun [2]'eren der kom frem :S
Nogen forlag?
Avatar billede jannep Nybegynder
27. oktober 2006 - 12:58 #3
Prøv fra Word at gå i Funktioner > Indstillinger > Filplaceringer og se hvad der står under Filer til automatisk gendannelse, muligvis C:\Temp. Fra Word skal du så vælge Filer og Åben og ændre filtypen til "vis alle filer". Den bliver nemlig ikke gemt som doc men noget med en ~
Avatar billede jowii Nybegynder
27. oktober 2006 - 13:20 #4
Virker desværre ikke.
Synes jeg så filnavnet derinde, men det ændrede sig, da jeg prøvede a åbne filen.
Avatar billede jowii Nybegynder
29. oktober 2006 - 12:57 #5
Det hjalp desværre ikke, men i skal vel have point, som tak for hjælpen alligevel..
Smid et svar ;-)
Avatar billede AnyFellow Mester
30. oktober 2006 - 10:31 #6
Svar :o)
Avatar billede jannep Nybegynder
30. oktober 2006 - 10:53 #7
Tak tak