Avatar billede micca Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frakobling af firewall på router

Hej, jeg er ved at forsøge at lave et lille netværk til deling af filer og printer i gennem min linksys WRTG54 trådløs router. Kan´dog efter deling af mapper og printer i arbejdsgruppen WORKGROUP i kkke se andet end dencomputer jeg sidder ved. Kan det være et firewall problem. Jeg har TDC F-Secure sikkerhedspakke på alle computerene og firewalls er naturligvis slået til på dem alle og også routerens egen firewall er slået til. Mit spørgsmål er vel om det er sikkert at slå routerens egen firewall fra, da jeg tror det er derfor jeg ikke kan dele i arbejdsgruppen.

vh
Michael
Avatar billede kenp Novice
26. oktober 2006 - 23:08 #1
Din routers firewall bloker IKKE på din lan side.. det er dit f-secure sikkerhedspakke du skal konfigurer korrekt.
Avatar billede micca Nybegynder
28. november 2006 - 19:12 #2
Det var jo lige det.. Drop et svar.. Tak
Avatar billede kenp Novice
28. november 2006 - 20:34 #3
kommer her.