Avatar billede anderssk Nybegynder
25. oktober 2006 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ACL på public folder

Hej

Er det muligt, og hvordan, at trække en ACL på public folders.
Der er mange personer der er meldt ind med rettigheder i stedet for gruppeadgange :-(
Avatar billede niels_hansen Praktikant
25. oktober 2006 - 17:58 #1
Avatar billede anderssk Nybegynder
25. oktober 2006 - 18:07 #2
Hvor står der noget om at trække data ud?
Problemet er at rettighederne er sat, men overblikket mangler totalt.
Håbet er at få det trukket ACL ud, så det er muligt at danne sig et overblik.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
25. oktober 2006 - 18:11 #3
hvor skrev du noget om du ville trække data ud ?
Avatar billede anderssk Nybegynder
25. oktober 2006 - 18:31 #4
"trække en ACL"
Det jeg mener er at trække en access control liste ud på adgangsrettigheder i public folders.
Avatar billede anderssk Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:40 #5
Hyena fra systemtools, kommer med en løsning i deres næste version.