Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 19:48 Der er 70 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan lave et Community?

Hej allesammen...

kan i ikke hjælp mig  med et flot Community med masser af funktioner, de her funktioner skal være der...

-Oprette bruger.
-Sende mails til de oprettede brugere (Mailbox)
-En flot chat med mange rum.
-Man for 1 point, for vær gang man har været inde i 10 minutter. (pointene skal man kunne smide i chatten, så andre kan samle dem op)
-når man er logget ud skal der stå hvor lang tid man har været inde.

kan ikke rigtig komme på flere, men i må meget gerne selv tilføje nogle funktioner.

-RA

p.s tænk på at 750 point er meget... så vær venlige at svare ordentligt :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 19:51 #1
radioactive -> Er 750 point meget, 750 point er ingenting. 100000000000 point er ingenting. Point´ne er ubrugelige.

Men hvis du kan nøjes med dette: http://www.bekhoj.dk/code/asp_com så må du da godt få det
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 19:51 #2
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 19:51 #3
Dette vil nok komme til at koste dig et par tusind, og så skal du kunne prgramere i PHP. Jeg kender personen der har lavet Hotellet (tjad.dk) og det er nok der du har fået ideen fra eller fra n.dk. Jeg vil gerne hjælpe dig med noget PHP. Og det bliver muligvis svært hvis du ikke betaler det for. Men måske kan vi finde ud af noget

Krede
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 19:52 #4
Tænk på at sådan et commnunity tager laaaang tid at lave! Er du den jeg tror du er??
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 19:52 #5
Bjarke-b

\"Siden kan ikke findes\"
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 19:54 #6
qzar ja jeg er den du tror jeg er...

og du ved jeg brænder efter et community!

krede?
tror du at du kan lave det for point?
eller snakker vi om $$$?
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 19:54 #7
Jov på:

http://www.bekhoj.dk/code/asp_com/community.asp

er du den jeg tror du er???

-Jonas Madsen
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 19:56 #8
Nåår okay det er dig jeg vil håbe på at i vil hjælpe ham med det commnunity da han har prøvet i næsten 1 år at fremskaffe et sådan commnunity! Så jeg håber at i hjælper ham ;-)
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 19:56 #9
Den side i snakker om, kan man ikke downloade så jeg kan ikke se hvad han har ud af det??

Og jeg kan nok lave noget ...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 19:57 #10
qzar -> Det er sq da klart han aldrig får det hvis han ikke vil betale $$$
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 19:58 #11
krede -> I får et link til download hvis han vil bruge det
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 19:58 #12
bjarke kom på iicq.
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 19:58 #13
bjarke-b ja jeg ved godt at det ikke bliver helt nemt for ham at få fingrene i sådan et commnuty uden $$$ på bordet men man må jo hjælpe sine venner når de er i nød !
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 19:59 #14
krede...

det lyder rart at nogen vil hjælpe andre...
hvad regner du med at du skal have for det?
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 19:59 #15
radio.... hvad siger du?? Skal du have hjælp med PHP??
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 20:02 #16
Ja tak...
men skal jeg lave det helt fra bunden... ser du, jeg er ikke pro til PHP...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 20:03 #17
radioactive -> Kunne du bruge det jeg linkede til
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 20:05 #18
Måske bjarke, men...
jeg synes ikke det er alle mine point værd...

selv om det er et flot stykke arbejde...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 20:06 #19
radioactive -> Er det ikke alle dine ubrugelige point værd..LOL
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 20:09 #20
krede...

jeg vil gerne have hjælp fra din side...
har du en Email jeg kan skrive til? eller eventuelt et tlf nr. jeg kan ringe til?
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 20:10 #21
Jeg har chattet med Bjarke over icq. Han er en oversmart computernørd der ikke har noget liv. Jeg vædder alle mine point på at han ikke har nogen venner, og hver dag sidder han over i skolen og tænker ikke på andet end at komme hjem og spille pik til nogle ASP-koder han lige har fremkaldt. Han har intet liv. Tjek hans billede på http://www.bekhoj.dk/om_mig.asp og se hvor dum han ser ud! NO LIFE! TABER!
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 20:10 #22
radio hvor gammel er du??
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 20:10 #23
bjarke de er jo egenlig ikke ubrugelige for han kan jo få hjælp for dem herinde så helt ubrulige er de jo nok ikke!(for ham ihverfald)

-Jonas
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 20:11 #24
Jeg vil gerne hjælpe.... men det koster lidt points og resten kan vi tale om...
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 20:12 #25
Tal lige pænt krede! Måske er der noget i det du siger men alligevel!
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 20:14 #26
krede...

jeg er 15...
men er ret seriøs i min alder!
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 20:14 #27
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 20:14 #28
krede -> I modsætning til dig er der jo nogen der ikke har et ordforråd som en 3årig, du er åbenbart ikke moden nok til og kommunikere på en måde der er højere end børnehave-niveau.

Jeg gidder egentlig ikke spilde min tid på typer som dig, du bliver sur over du ikke for din vilje og skriger op som en lille unge. Skal vi snakke om hvem der ikke har et liv ?
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 20:15 #29
Ja seriøs er du *irl*
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 20:16 #30
radio?
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 20:17 #31
Hvi du mener om jeg syntes at radio er seriøs så er han og det mener jeg jeg har kendt ham i lidt over 10 år in real life!
Avatar billede krede Nybegynder
19. maj 2001 - 20:17 #32
HVEM ER ENIGE MED MIG AT BJARKE ER EN FUCK\'ED UP PERSON!!!?

Jeg har et liv! JEg har venner´!
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 20:19 #33
\"men er ret seriøs i min alder!\"
- du er en snyder, ikke mere ikke mindre.

www.eksperten.dk/spm/73769
- Du har tilfældigvis den samme interesse for et forum som oleboie og Xtom?
Skrid med dig for pokker.
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 20:19 #34
Man kan nok ikke bedømme bjarke uden at man kender ham in real life ikke fordi at jeg selv kender ham! Han lydder måske en lille smule selvglad!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
19. maj 2001 - 20:20 #35
radio> jeg kan lave alle de funktioner + mere, men det koster....

Mail mig hvis du er interseret

wil@talkzone.dk
Midimplant.dk
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. maj 2001 - 20:20 #36
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. maj 2001 - 20:21 #37
Men krede, du formår ikke at formulere dig. Betragt dig efterfølgende som
tilføjet min liste over personer jeg ikke gider hjælpe.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 20:21 #38
Krede >> Du er i hvert fald ikke computernørd, hvordan du overhovedet har kunnet finde ud af at logge ind på eksperten fatter jeg ikke... dit meste geniale svar må have været i dette spørgsmål www.eksperten.dk/spm/74075 \"Fatter nada\"

Det kunne en 3årig sgu da gøre bedre.
Avatar billede repsac Nybegynder
19. maj 2001 - 20:30 #39
Slap dog af folkens! Tal pænt - hvor svært kan det være??????
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 20:36 #40
*G* Meget svært.
Avatar billede ricardo Nybegynder
19. maj 2001 - 20:54 #41
Uartige unger! Gå nu udenfor og lege. :)

>> Dette vil nok komme til at koste dig et par tusind, og så skal du kunne prgramere i PHP

Man kan sagtens lave det i andet end PHP: men som sagt længere oppe, er det ikke noget man lige laver. Jeg har gang i noget lignende, og det har taget et godt stykke tid, da man skal <b class=\"fat_det_dog!\">vide hvad man har gang i</b>.

Et eller andet skal man sgu\' leve af...
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 20:57 #42
Det han efterlyser er et sted som www.n.dk , bare lavet for point. Så er grænsen nået.
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 20:57 #43
Kan i så ikke bare give mig nogle (direkte) links til hvor man kan downloade et godt og avanceret Community?

-RA
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 20:59 #44
radioactive -> Du kan betale for det!
Avatar billede ricardo Nybegynder
19. maj 2001 - 21:00 #45
btw: www.arsdigita.com - fed kode, Java, open source...og det bliver brugt af bl.a. Siemens og IBM.

Kræver stadig lidt forstand...
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 21:02 #46
ricardo >> \"Kræver stadig lidt forstand...\" *GGGGG*
Avatar billede radioactive Nybegynder
19. maj 2001 - 21:09 #47
HVORFOR DISKUTERER I HELE TIDEN?

KAN I IKKE ABRE GIVE MIG ET LINK TIL HVOR JEG KAN DOWNLOADE ET GODT OG AVANCERET COMMUNITY?
ELLER BARE EN AVANCERET CHAT!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 21:10 #48
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 21:11 #49
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 21:12 #50
Drop det for pokker, han er en SNYDER! I skal ikke hjælpe ham.
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 21:15 #52
bjarke der kan vidst herske lidt tvivl om jeg snuppede dit svar men det gjorde jeg ikke jeg fandt det på http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=42
Avatar billede qzar Nybegynder
19. maj 2001 - 21:16 #53
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. maj 2001 - 21:17 #54
Krede >> Bjarke-B har (havde) sq da sin egen Fanside!!!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. maj 2001 - 21:19 #55
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. maj 2001 - 21:24 #56
Nå, den har han ikke mere :-(
Avatar billede ricardo Nybegynder
19. maj 2001 - 21:28 #57
>> HVORFOR DISKUTERER I HELE TIDEN?

Lad være med at råbe.

Du vil have noget for ingenting. Mit arbejde bliver faktureret til kunderne med ca. kr.1200 i timen plus moms: fordi det kræver evner og erfaring.

Jeg er (for det meste) selvlært, så kan selv gå i gang. Når man har gjort det, plejer andre at hjælpe.

Men

<h1 class=\"fes den saa ind paa lystavlen, kid!\" id=\"Forhammer mellem øjenbrynene!\">Det er ikke gratis!!!</h1>
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 22:02 #58
ricardo -> Ja, endelig en med den rette indstilling!
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. maj 2001 - 22:03 #59
Kommer fra en af dem der har lavet mest gratis-arbejde gennem tiderne (eks. TD).
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2001 - 11:56 #60
Nogle der så vil være interesserede i ChatBy.dk, for en billig penge?
Avatar billede radioactive Nybegynder
20. maj 2001 - 15:29 #61
>>ahl

hvor meget skal du have for et Community som ChatBy.dk?
Avatar billede qzar Nybegynder
20. maj 2001 - 15:32 #62
100$
Avatar billede radioactive Nybegynder
20. maj 2001 - 15:33 #63
>>qzar

det var ikke dig jeg spurgte!
du har D jo ikke!
Avatar billede qzar Nybegynder
20. maj 2001 - 15:34 #64
Nope :-) Hvorfor kalder du mig Qzar?

-Jonas
Avatar billede cool-wil Nybegynder
20. maj 2001 - 22:23 #65
ang opgaven..

jeg er ude, for lidt penge....kan slet ikke køre rundt
Avatar billede radioactive Nybegynder
21. maj 2001 - 13:33 #66
Hvad mener du med at du ikke kan køre rundt?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. maj 2001 - 16:36 #67
Jeg mener at for de få penge du vil betale for sådan et stort projekt, skulle jeg arbejde for 2 kroner i timen, og det gidder jeg ikke:-)

Ang den sidste mail, jeg sender en pris om ½ time

wil/

Avatar billede darkzone Nybegynder
25. maj 2001 - 14:06 #68
>>Radioactive!

Ser du, det der community du vil have, er mere værd en 750 point!
Jeg har noget ala Eksperten.dk, men... det er ikke lige så avanceret!
Du kan sende en Mail til mig:

DarkZone@ofir.dk

Så kan vi snakke om det! regner med at du kan få det om ca. en halv time, skal lige finde det frem!

-DarkZone
Avatar billede radioactive Nybegynder
25. maj 2001 - 14:36 #69
darkzone

god version du sendte mig men du skal lige ændre noget
sender en email og forklarer dig bagefter

jeg gider ikke høre på at i siger han ikke har givet mig noget community
jeg lægger en version ud så i kan se den!
er beskyldt for at snyde så mange gange

-RA
Avatar billede qzar Nybegynder
25. maj 2001 - 14:46 #70
Det skal være muligt at downloade den! Alt der foregår over eksperten skal være tilgængeligt for alle!
Avatar billede qzar Nybegynder
25. maj 2001 - 14:47 #71
*GG*