Avatar billede lonepeter Novice
23. oktober 2006 - 17:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i MSN Messenger

Hejsa...

Når jeg starter MSN Messenger 8 op får jeg følgende fejl:

Fejl
A runtime error has occured
Do you wish to debug
Line: 1
Error: Der er en syntaksfejl
Ja/Nej

Hvis jeg så vælger Nej, så kommer den samme meddelse igen blot med en fejl i linie 87 og om at et objekt var ventet.

Er der andre der har oplevet denne fejl og eventuelt ved hvad der er at gøre ved den??
Avatar billede krohn Praktikant
23. oktober 2006 - 18:12 #1
Jeg har det samme problem, og kan se der er andre her http://www.eksperten.dk/spm/740325. Ved ikke hvorfor, men mit kom efter jeg havde instaleret IE7
Avatar billede winnij Nybegynder
23. oktober 2006 - 21:09 #2
Jeg har også fået problemet i forgårs og har ikke instaleret IE7
Avatar billede lonepeter Novice
23. oktober 2006 - 22:34 #3
Krohn og Winnjj, okay så må vi formode at det er et ms problem...

Smid et svar begge to så deler i points...
Avatar billede winnij Nybegynder
23. oktober 2006 - 22:44 #4
samler ikke på points eller tak
Avatar billede krohn Praktikant
24. oktober 2006 - 07:16 #5
Brehold du dem bare, vi har jo det samme problem:)
Avatar billede lonepeter Novice
24. oktober 2006 - 08:11 #6
Jamen så lukker og slukker jeg her, tak for jeres kommentarer...