Avatar billede Helbo-DK Juniormester
23. oktober 2006 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Abit KN8-Sli

Jeg har anskaffet mig en ny pc med dette bundkort. På bundkortet sidder der nogle diodelamper som lyser grønne, hvilket vel betyder at det er ok. Dog er der en af dioderne som lyser rød???? Nogen forklaring på, hvad dette kan skyldes?
Avatar billede maddan Nybegynder
24. oktober 2006 - 12:29 #1
ifølge manualen skal der være 3 lys i bundkortet - 1 for strøm, 1 når den er tændt og 1 der indikerer hvilket "graphics mode" du kører. Hvis du har 3 dioder tændt, skulle det derfor være rigtigt - dioderne har jo ikke andre muligheder end tændt eller slukket. Hvilken farve lyset har er så ikke vigtigt - måske for at man kan se forskel på dem?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. august 2009 - 22:40 #2
#maddan

Takker, smid svar og point vil komme til dig :D
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
02. september 2009 - 21:31 #3
Lukker spm. senest d. 5. september
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. februar 2010 - 20:39 #4
Kan se at mit spm. skulle lukkes s. 5. september... Der er endnu ikke kommet noget svar fra maddan, og derfor lukker jeg dette indlæg.