Avatar billede nak-m Nybegynder
22. oktober 2006 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kemi: Beregning af koncentration

Hej

Hvis jeg har to forskellige reaktanter af samme molære koncentration, hvorledes kan det så være, at når X mL reaktant1 blandes med Y mL reaktant2, så svarer reaktanternes koncentration til henholdsvis X M og Y M? Altså hvordan kan de være, at deres volumen svarer til deres koncentration?
På forhånd tak.
Avatar billede nak-m Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:57 #1
Skal jeg forklare yderligere? Der må være nogen herinde, der har en smule styr på kemi.
Avatar billede roenving Novice
23. oktober 2006 - 00:47 #2
?-)

-- ikke helt forstået, for der mangler noget, så prøv at komme med et eksempel !-)
Avatar billede nak-m Nybegynder
08. november 2006 - 01:14 #3
Det er ikke et problem længere, så jeg skynder mig at lukke igen.