Avatar billede semiprofkode Nybegynder
21. oktober 2006 - 20:35 Der er 9 kommentarer

site vurdering

Hej,

jeg har lavet nyt design på min hjemmeside www.mousedream.dk og www.mousedream.com

Jeg vil meget gerne have en vurdering, samt at folk afprøver min nyeste version som ikke er afhængig af .net frameworket:

www.mousedream.com/MouseDREAM.msi

Alle som vender tilbage med en konstruktiv kritik til mig på martin@mousedream.com inden søndag aften (22/10-06) får en gratis licens til programmet.

Martin
Avatar billede paddington Nybegynder
22. oktober 2006 - 11:06 #1
Først til dit design

Virker 100% i FF, får følgende

<"mousedream%20demo%20small.swf" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" scale="noborder">

Derudover, er jeg af den mening, at din skriftfarve(r) gul/orange ikke er bedste valg.
For mig, bliver dit indhold "ulideligt" at læse, hvilket gør at jeg ikke gide læse det.

/Paddington ~ Mads Jordan

NB: Vender tilbage mht. MouseDream
Avatar billede paddington Nybegynder
22. oktober 2006 - 11:55 #2
Nice program!!

Altså, når man lige får sat det op til ens personlighed.
- Musehastighed og Genvejstaster

Det kræver derudover lige lidt tilvænning, men ikke noget helt stort.

Dog må jeg sige at jeg var nok ikke 100% testperson, da jeg sidder på en bærbar, og derved har indbygget mus - måtte tage mig selv flere gange i at bruge den "normale" mus.

Og derved sagt at det er fedt, at den trods MouseDream, stadig er kompetible med den alm. mus.

Men et program, jeg helt klart vil anbefale videre hvis folk kommer og siger at de har problemer med museskader!!

/Mads Jordan aka Paddington
Avatar billede paddington Nybegynder
22. oktober 2006 - 12:03 #3
Tilføjer lige:

Den sløver skrivningen, forklaret på den måde
- Jeg var lige et smut i Word, og lave lidt tekst

Derved sænkede den bogstavernes indtræden på skærmen, ikke bare lidt, men rigtig meget!!

Klart et minus!!
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
22. oktober 2006 - 12:29 #4
tak for din feedback! Det med Word lyder vildt, jeg har aldrig selv haft det problem, jeg er nødt til at gætte på du sidder på en meget langsom pc evt ældre model, ellers er der noget andet galt som jeg godt vil have løst. Hvilket styresystem har du?
Avatar billede paddington Nybegynder
23. oktober 2006 - 09:17 #5
Hmmm..... Du gætter forkert :-P

Men du må da gerne få lidt tekniske data, hvis det hjælper dig.

Fujitsu Simens Computer
Intel(R) Celeron(M)
1.6 GHz  Processor
1024 MB Ram

Windows XP Home, 2002 (SP2)

Office 2003 (DK)

NB. Købt mandag d. 16/10-06 :-P

Håber du finder fejlen (hvis der er en)

/Paddington ~ Mads Jordan
Avatar billede madeindk Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:03 #6
Hehe, paddington -> Jeg tror ikke han gætter forkert, det er ikke en hurtig computer du sidder på. Det fungerer fint på min maskine. Der kører det helt glat og min compute hedder:

AMD Athlon 1600+
512 MB DDR 3200 ram

Windows XP Pro SP2
Office 2003 Pro
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:33 #7
Ja, for jeg kan ikke finde nogen fejl her. Der kan være meget galt som ikke har noget med programmet at gøre. Men Men Men. Den version i har er en native version lavet med xenocode. Den er simpelthen langsommere end .net versionen. Jeg tror jeg må lave begge versioner tilgængelige for download.
Avatar billede paddington Nybegynder
23. oktober 2006 - 18:47 #8
madindk>>
Lige lidt off topic:
Han gætter på en meget langsom og ældre model...!!
- derved gættet forkert!!

Back til tråden:
Har lige prøvet at installere programmet på den stationære, og den antyder samme problem
og det er trods alt en
Intel(R) Celeron(R)
3.4GHz
2 x 1024 MB DDR ram

Windows XP pro SP2
Office 2003 Pro

Der kører hele Adobes CS2 pakke samtidig uden problemer.

Men lad mig prøve den anden version...
- for hvis der er et problem, enten i programmet eller min puter, så skal det da løses!!

Og den siger det samme...
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
23. oktober 2006 - 19:37 #9
godt så, anden version er aktiv nu. Den kræver .net 1.1 eller nyere.............. Men fylder til gengæld kun ca 2MB