Avatar billede sjasendk Nybegynder
19. oktober 2006 - 20:43 Der er 1 kommentar

Cannot create /home/sitename/config.php

Jeg har et webhotel der skal understøtte et CMS baseret på php + mySQL. Jeg har lagt installations filer op men når jeg prøver at instalere kommer følgende fejlmeddelse:

Cannot create /home/sitename/config.php, please change permissions to allow this

på et andet webhotel fra one (b-one) som jeg har virker det fint..

Hvad er problemet?

Jeg har mulighed for at logge ind på serveren via phpMyAdmin men der synes jeg ikke lige jeg kan finde noget brugbart.

Ved i øvrigt ikke præcis hviken webserver vi har med at gøre kan ikke slå det op på netcraft.com

På forhånd mange tak for din hjælp.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. oktober 2006 - 20:46 #1
det sti antyder kraftigt Linux (eller en *Unix) og dermed Apache