Avatar billede scapuliz Nybegynder
19. oktober 2006 - 19:15 Der er 1 løsning

Wordpress problem

Jeg har installeret wordpress på mit webhotel og det virkede fint i starten, men nu er det som om temaerne ikke virker som de skal! Aner ikke hvad der kan være galt de virkede fint i starten. Har prøvet at installere nogle nye og overskrive alle mine wordpress filer med nogle "friske" nogle. Intet hjælper. Hvad kan der være galt.?

http://drunkenmonkey.dk/ - ved det her tema virker det lidt som om teksten ikke er rigtig.
Avatar billede scapuliz Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:58 #1
Jeg fandt ud af fejlen :)
Det var fordi jeg havde kopiret noget tekst ind fra word og den bruger åbenbar nogle farmater i teksten som fucker temaet op.