Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
19. oktober 2006 - 00:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FORM value=your email here

Hvordan får jeg "your email here" til at forsvinde når folk klikker i feltet?

Som det er nu skal de selv slette teksten før de skriver deres mailadresse, men jeg kan da huske at have set nogle steder at det der står i feltet forsvinder automatisk når jeg klikker dér.

<form method=post action="http://members.notifylist.com/edit/joinlist">
<input type=hidden name="list_name" value="firmanavn-newsletter">
General newsletter:<br><input type=text name="email" value=" your email here"> <br><input type=submit value="Join"></FORM>
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2006 - 01:05 #1
Prøv f.eks. at kigge på: http://roenving.users.whitehat.dk/WD3Input.html !-)

onfocus="if(this.value==this.defaultValue)this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value=this.defaultValue;"
Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
19. oktober 2006 - 03:25 #2
linket virker ikke for mig.

Hvor skal jeg putte den linie ind?

Har klart brug for den fulde reviderede kode... ellers kommer det til at tage en krig for mig at finde ud af hvor det skal sættes ind.
Avatar billede xcover Nybegynder
19. oktober 2006 - 08:07 #3
<form method=post action="http://members.notifylist.com/edit/joinlist">
<input type=hidden name="list_name" value="firmanavn-newsletter">
General newsletter:<br><input type=text name="email" value=" your email here" onfocus="if(this.value==this.defaultValue)this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value=this.defaultValue;"> <br><input type=submit value="Join"></FORM>
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2006 - 00:01 #4
Hrm, nu kan jeg heller ikke komme igennem til whitehat, men xcover har jo vist det !-)
Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
25. oktober 2006 - 23:58 #5
Tak :)

Og så er der lige det med kommentar og svar... skal jo af med de 15p ;)
Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
18. februar 2007 - 06:51 #6
Ja 4 måneder må være svarfrist nok... ta'r dem retur så flaget bli'r blåt.