Avatar billede tiger_dk Mester
18. oktober 2006 - 22:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opfylder systemkrav, men kan ikke spille ToCA Race Driver 3 !

Hej !

Jeg har et problem med at få spillet ToCA Race Driver 3 i gang, jo altså jeg kan godt starte spillet, men når den skal til at igang med at køre, få jeg en fejlmeddelse og spillet afsluttes ! Jeg har prøvet at slette det og installere det igen og igen ! Men der kommer stadig den samme fejlmeddelse, lige inden spillet skal igang, der skal sendes en fejlrapport !

Hvorfor gør den det ? Hvordan løses det her !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede battlesite Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:46 #1
Det er ret svært ud fra de få oplysninger! :), kan du eventuelt trykke på details ved fejl meddelsen?! Så kan du lige poste den her! ;)
Avatar billede tiger_dk Mester
19. oktober 2006 - 10:24 #2
det prøvede jeg også på, at få fat i, men det var lidt svært ! Jeg gøre forsøget igen !
Avatar billede tiger_dk Mester
21. oktober 2006 - 19:44 #3
Prøv at se her http://www.eksperten.dk/spm/739370 måske der er en sammenhæng !
Avatar billede tiger_dk Mester
30. oktober 2006 - 16:42 #4
vil du have point ?
Avatar billede tiger_dk Mester
18. november 2006 - 13:27 #5
Hej igen, undskyld det er gået så langtid !! Jeg prvøvede lige spillet igen, det eneste jeg kan kopiere fra fejlmeddelsen er det her:

AppName: rd3.exe    AppVer: 1.0.0.1    ModName: rd3.exe
ModVer: 1.0.0.1    Offset: 001ae0a1

jeg ved ikke om det er brugbar !! Der kommer godtnok en lang tekst, men den kan jeg ikke makere og kopiere og jeg kan ikke finde den på maskinen !
Avatar billede tiger_dk Mester
18. november 2006 - 13:28 #6
foresten er det dig der har denne side http://www.battlesite.dk/ ?
Avatar billede tiger_dk Mester
22. november 2006 - 16:26 #7
har du fudnet ud af noget omkring overstående ?
Avatar billede tiger_dk Mester
18. december 2006 - 22:50 #8
hjælp lige her, har fudnet noget her: http://community.codemasters.com/forum/archive/index.php?t-81248.html

er der en løsning på det her, jeg kan ikke lige finde det, der nemlig en del, kan ikke lige oversku det !!
Avatar billede tiger_dk Mester
30. december 2006 - 22:53 #9
vil du have nogen point ? Jeg kan stadig få spillet til at virke !
Avatar billede tiger_dk Mester
29. januar 2007 - 16:05 #10
det ser ud til at, at vedkommende har opgivet at hjælpe mig, så jeg lukker her !