Avatar billede fejehund Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:47 Der er 3 kommentarer

Mister trådløse netforbindelse

Hej

Jeg har 2 PC'er koblet til internettet igennem den samme D-Link DI-524 trådløse router.

Den ene PC en Fujitsu Siemens Amilo har ingen problemer med at koble på det trådløse.

Men den anden en HP Pavilion bærbar kan godt koble på trådløse men bliver meget hurtigt koblet fra igen.
Der er ingen problemer hvis jeg benytter kabel.
Jeg har prøvet at PC'en på andre trådløse netværk og det fungere fint.

Har prøvet at opdatere firmware på router

Please hjælp
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 13:49 #1
Du har vel ikke sat den til noget med 'delt forbindelse'?
Avatar billede fejehund Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:54 #2
hvor er det nu jeg tjekker det ?
Avatar billede fejehund Nybegynder
18. oktober 2006 - 14:07 #3
i netværksgodkendelse står den ikke til delt
netværksgodkendelse er WPA-PSK i opsætning på det PC'en men WPA-PSK/WPA-PSK2 på routeren
datakryptering på PC er TKIP