Avatar billede allanthiim Nybegynder
18. oktober 2006 - 10:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde mit lydkort

efter at have formateret har jeg ikke lyd på min pc
jeg har windiows xp installeret og når man går ind i enhedshåndtering er der ingen lydkort at finde.
jeg vil lige sige at jeg har været der inde tidligere
for at fjerne lydkortet,derefter genstarte,og den fandt den igen,
og der var lyd igen.men denne gang er der ikke et lydkort at finde.
skal man ind i bios ?
eller er der andre muligheder ?
jeg kan ikke fjerne den fysisk da den er onbord i bundkortet.

på forhånd tak.
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 11:03 #1
Prøv at se om Everest Home Edition finder det. http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 11:03 #2
Har du lagt SP2 på?
Avatar billede allanthiim Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:13 #3
sp2 er lagt på
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 11:18 #4
Kan Everest se lydkortet? Prøv via kontrolpanel at søge efter nyt hardware.
Avatar billede allanthiim Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:18 #5
lukker denne her da jeg er kommet til at oprette den flere gange
Avatar billede olebole Juniormester
18. oktober 2006 - 11:23 #6
<ole>

Valget af kategori til dette spørgsmål tvinger jo næsten spørgsmålet frem:
    "Har du prøvet at søge efter dit lydkort på Google?"  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede allanthiim Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:23 #7
spørgsmålet er under eksperten generelt
Avatar billede allanthiim Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:24 #8
ha ha
det er vel lovligt at fejle
Avatar billede olebole Juniormester
18. oktober 2006 - 11:27 #9
Naturligvis ... jeg kunne bare ikke lade være med at kommentere  ;o)