Avatar billede monstermand Nybegynder
17. oktober 2006 - 00:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WebAccess - browser kan ikke finde siden

Jeg kører en groupwise server med seperat gatewayserver.

Sidstnævnte kører min WebAccess, GWIA og MTA.

Efter en strømafbrydelse starter jeg serverne op igen. Ser man i konsollen ser det ud som om det hele kører som det skal - og det gør det igrunden også. Mails ryger gennem GWIA, og vi kan sende/modtage. MEN - jeg kan ikke komme på webserveren med en browser. WebAccess er loadet og skriver "ready", men jeg kan ikke komme på. Jeg kan pinge serveren.

Håber nogen kan fortælle mig hvad der kan være galt!

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede larsfc Nybegynder
19. oktober 2006 - 16:05 #1
Hej
Du har vel ikke et andet site ("Default web site") kørende på samme port (80) og som nu er startet efter din "reboot" :-)
/folmann
Avatar billede monstermand Nybegynder
10. januar 2011 - 11:45 #2
luk