Avatar billede scapuliz Nybegynder
16. oktober 2006 - 01:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blogger template

Er der nogen der kan lave det her design: http://www.oswd.org/design/preview/id/2740 om til et blogger template så jeg kan bruge det på blogger.com ? Kan det overhovedet lade sig gøre ?
Avatar billede frankeweb Nybegynder
16. oktober 2006 - 12:17 #1
Kan man vælge temp. der inde som man selv har lavet?
For så kan jeg godt sætte noget ligende op for dig, fang mig evt. på mail eller msn

kfc@frankeweb.dk <- mail
kfcdezign@hotmail.com <- msn

>> Frankeweb
Avatar billede scapuliz Nybegynder
16. oktober 2006 - 14:14 #2
Hej, tak for tilbuddet men jeg har bare valgt at bruge wordpress istedet det virker somom man kan vælge flere ting der!