Avatar billede bms Nybegynder
18. maj 2001 - 16:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brugernavn og pass (HASTER)

Hej - min host er skiftet til noget \"Secure Auth\" hvor man altså skal angiver Brugernavn og pass til sin udgående server.

Et eller andet må det også ha\' betydet for Jmail - for jeg kan ikke længere sende mail via den. Kan man angive brugernavn og pass ved brug af Jmail - og hvordan?

modtager = request.form(\"modtager\")
emne = request.form(\"emne\")

Set JMail = Server.CreateObject(\"JMail.SMTPMail\")            JMail.ServerAddress = \"mail.domæne.dk\"
            JMail.Sender = \"mail@domæne.dk\"
            JMail.Subject = emne
            JMail.Body = request.form(\"Besked\")
            JMail.AddRecipient modtager
            JMail.Execute
            set JMail = nothing
Avatar billede crunch Nybegynder
18. maj 2001 - 16:47 #1
har du dette med ?

JMail.AddHeader    \"Originating-IP\", Request.ServerVariables(\"REMOTE_ADDR\")
Avatar billede well_r Nybegynder
18. maj 2001 - 16:48 #2
Avatar billede bms Nybegynder
18. maj 2001 - 16:50 #3
Nej nej - nøjagtigt samme script har altid virket - det er efter min host er skiftet problemet er opstået. Har ikke brug for noget nyt script eller lign. bare et svar på hvordan man angiver brugernavn og pass ved brug af Jmail!
Avatar billede well_r Nybegynder
18. maj 2001 - 16:52 #4
ehm..det ligner noget i ASP..så jeg hopper af.. PHP er min vej :o)
Avatar billede crunch Nybegynder
18. maj 2001 - 16:57 #5
prøv evt. manualen til jmail:
http://tech.dimac.net/pdf/w3jmail4.pdf

[fra producentens hejmmeside:
http://tech.dimac.net/isapiscript.dll?action=read&id=32490  ]
Avatar billede bms Nybegynder
18. maj 2001 - 17:02 #6
Way ahead of you - men synes ikke at kunne finde noget!
Avatar billede bms Nybegynder
18. maj 2001 - 17:32 #7
Nevermind - grejer den på en anderledes måde!