Avatar billede ubej Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:03 Der er 13 kommentarer

PHP Opgave (PENGE)

Opgave a la online-salg.dk

Er der nogle som vil lave et system som online-salg.dk
og hvad vil det koste.?
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:07 #1
Prøv at lægge en opgavebeskrivelse på www.rentacoder.com - der får man en del for pengene.

Lad mig vide hvis du skal have hjælp til det.
Avatar billede e_w Nybegynder
10. oktober 2006 - 08:58 #2
Hej
du skal være velkommen til at skrive et document til mig hvad funktioner du ønsker, også kan vi tage den derfra..

referencer ses. www.engbjerg.net

kontakt mig gerne via. mail
william@engbjerg.net

Mvh. e_w
Avatar billede hippien Nybegynder
10. oktober 2006 - 09:34 #3
Jeg vil lige give lidt feedback til kære William.
Han viser rigtig god vilje og jeg betaler på vegne af min kunde forud. Derefter er han knap så villig til at færdiggøre sit arbejde. Jeg har måtte betale et andet firma for at lave det fra bunden :( William var meget ligegyldig da han havde fået sine penge. Rigtig dårlig service.

Det værste er at han insistere på at bruge siden som reference på sin hjemmeside alligevel. Hvad mere kan jeg sige?
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
10. oktober 2006 - 09:44 #4
Det er fordelen ved at bruge rentacoder - der får udvikleren først pengene når varen er leveret
Avatar billede e_w Nybegynder
10. oktober 2006 - 09:52 #5
"hippien"
som man kan lege med ordene..

så må vi jo tage den igen..
--> http://www.eksperten.dk/spm/720943

kan se hvad det endte med..

Mvh. e_w
Avatar billede ubej Nybegynder
10. oktober 2006 - 12:59 #6
Tror jeg også, William, hvis man er professionel betaler kunden ikke forud. Først når arbejdet er færdig.
Avatar billede ubej Nybegynder
10. oktober 2006 - 13:08 #7
e-w.

Hvad fanden er det for noget lort du laver til dine kunder.
http://upcome.dk/ de knapper der skal sgu da ikke være grums på. Du da mere end bare en amatør.

Tror ikke jeg skal have lavet noget hos dig.
Avatar billede e_w Nybegynder
10. oktober 2006 - 13:17 #8
"ubej" -
nu sys jeg du går lidt for vidt..
for det første er den side den allerførste jeg lavde, så det må vel have været et del år siden.. så godt spottet.. ;)

"amatør" - Du glemmer vist at det er dig som efterspørger om noget hjælp til et system, ikke mig.

nu vel, det var alt..

Mvh. e_w
Avatar billede olebole Juniormester
10. oktober 2006 - 14:57 #9
<ole>

Man får ikke en professionel til at kode, uden at lægge noget betaling up front  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
10. oktober 2006 - 15:12 #10
Problemet med 'grums' i grafikken på upcome.dk skyldes, at personen, der har produceret grafikken, ikke har lært at komprimere  :)

Man komprimerer _aldrig_ tekst i jpg ... det skal komprimeres i gif eller png - ligesom al anden grafik med større ensartede flader. Kun meget detaljeret grafik (f.eks. fotos) komprimeres med jpg.
Det giver det pæneste resultat og dramatisk mindre billeder, målt i bytes ... og så er det i øvrigt helt elementær viden for enhver web-grafiker  ;o)
Avatar billede hippien Nybegynder
11. oktober 2006 - 18:06 #11
undskyld, jeg glemte at have advaret mod dig allerede her på eksperten william.

jeg undskylder også for at skrive yderligere i denne tråd da jeg ikke selv har tid til at løse opgaven.

Opgaven var ikke løst, opgaven var i grove træk løst og min kunde mente at jeg allerede nu kunne betale for løsningen da der nok kun var tale om småting der skulle rettes fra da af.

William lover højt og helligt at arbejde til kundens fulde tilfredshed, men cutter os herefter helt af.

Jeg giver feedback på min kundes vejne, ikke på egen.
Det eneste der generer mig en smule er at du bruger siden som reference stadigvæk, eftersom jeg tilmed har måtte betale en anden programmør for at lave det fra bunden.

du har bare lavet siden om til en skabelon og klasket det sammen med et eller andet cms-system som du intet kender til og som du ikke kan finde ud af at lave rettelser i.

beklager meget, men jeg håber jeg har haft en forebyggende effekt. og jeg håber at vi en dag får fjernet siden fra din reference liste.
Avatar billede e_w Nybegynder
13. oktober 2006 - 17:02 #12
"hippien"
det iorden,.. lad det ikke ske igen..
og jeg ku måske fjerne det, hvis du hold op med at skabe dig som et pattebarn hele tiden
;)

Mvh. e_w
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. oktober 2006 - 17:26 #13
ubej: Jeg kan godt give dig et tilbud, jeg har arbejdet professionelt med webudvikling i mange år og har flere dygtige designere tilknyttet hvis du ikke selv har grafiken.

Kontakt mig på mail@mc-solutions.dk eller tlf 405 11 627