Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:08 Der er 4 kommentarer

JDeveloper og entity diagrammer

Som spørgsmålet egentlig omhandler så vil jeg høre om der er nogen der kender et plugin/(3 parts program) der kan tegne entiteter/relationer udfra en database i JDeveloper? I simpel overført forståelse skal man altså kunne "loade" databasen (oracle) og bede applikationen selv tegne de forskellige ting.

Tak på forhånd.
Avatar billede bimbambusse Nybegynder
10. oktober 2006 - 16:22 #1
Hvad er det du mangler, siden du ikke bare bruger dem der findes i JDeveloper?
Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
10. oktober 2006 - 19:25 #2
Det skal siges at det er en gammel version af JDeveloper der arbejdes i, og den ikke har de nævnte features du omtaler her. Problematikken er at vi ikke står og kan ændre versionen nu.
Avatar billede bimbambusse Nybegynder
11. oktober 2006 - 09:06 #3
ahh - OK.
Kender desværre ikke 3. parts produkter der kan integreres ind i Oracle JDeveloper.
Men alternativt kan du hente den nyeste, til at dokumentere din datamodel mv. i - og beholde dine projekter i den gamle version (jeg ved det ikke er smukt :o) )
Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
11. oktober 2006 - 11:08 #4
Det lyder egentlig meget fornuftigt. Valget er det eller 3 ugers slavearbejde med at tegne skidtet.
Hvis du gider smide et svar så siger jeg tak for hjælpen.