Avatar billede themom Nybegynder
06. oktober 2006 - 09:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flashplayer java

Ved ikke helt om detter er det rigtig sted,men here goes:

alt er fuldt opdateret...flash player og java...

men den siger stadig at enten er java slukket eller flashplayer ikke er opdateret....

Nogen gode ikke indviklede forklaringer til dette?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. oktober 2006 - 19:44 #1
Hvilken 'den' siger det? Er det en specifik side, der indeholder flash, som du ikke kan komme ind på? Enkelte sider kan have en meget ringe flash-detector, som afviser en, hvis man har en senere version af flashplayeren end den, der kræves på sitet, hvilket jo er lidt tåbeligt.
Avatar billede themom Nybegynder
06. oktober 2006 - 19:48 #2
Det er ikke min pc,men en andens.Vil lige tjekke hvilken "den",men fik af vide fra anden side at det kunne være firewall?,ingen ide om det,men hun skulle være opdatere med flashplayer.Det er you tube hun ikke kan se/høre:)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. oktober 2006 - 19:51 #3
Kan hun se flash andre steder?
Avatar billede themom Nybegynder
06. oktober 2006 - 20:11 #4
det spørger jeg lige om ved samme lejlighed,men hun er offline pt.Vender frygtelig tilbage:)
Avatar billede themom Nybegynder
07. oktober 2006 - 11:41 #5
Hi:)..hun er fuldt opdateret.Det er firewall som kører med udvidet sikkerhed der er skyld i det:
Smid svar så du kan få point....dine kommentarer er gode at have i baghovedet en anden gang,så du har fortjent dem:)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2006 - 14:19 #6
Ok, det var godt det lykkedes! :-) Men, altså 200 point er alt for meget for min hjælp i det her spørgsmål - 10-15 stykker er helt fint.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2006 - 14:19 #7
Hov, glemte svaret.
Avatar billede themom Nybegynder
07. oktober 2006 - 14:23 #8
Du får lige lidt i drikkepenge,har ikk så meget at bruge dem til IRL. :),tak for hjælpen
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2006 - 14:41 #9
Næh, det samme gælder hér. Men, tak for det da! ;-)