Avatar billede mieritz Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke køre setup.exe

Har lige installeret windows på min nye maskine og når jeg prøver at installere et spil via setup.exe starter den aldig installationen op. Kan ikke helt forstå hvorfor det er at den gør det. Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:55 #1
er der alle exeér filer..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:56 #2
der=det
Avatar billede mieritz Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:59 #3
nej det er kun filer der præcist hedder setup.exe. Har lige installeret windows i går men kunne så ikke køre installationen til spillet og har forgæves ledt rundt på nettet omkring hvad det skulle være der er galt
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. oktober 2006 - 17:06 #4
Jeg ville, slette filerne i temp mappen, cokkies og gamle internet filer.. og køre en diskoprydning og en scandisk, og derefter en defragmentering.
Du kan også prøve at sætte xp-cdén i og skrive scannow /sfc
Er din pc renset for støv..?.. de kunne jo være et varme problem.
Og check dma.-> http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Langsom%20computer2.htm
se også.->> http://dbhome.dk/bartfreak/guider/er%20computeren%20langsom.htm

prøv nogle andre spyware/virus scannere.->>http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. oktober 2006 - 17:36 #5
Har du opdatere dit styrersystem, det kan være et problem med "windows installer", ..
Når du instalere dit spil..så prøv at deaktivere din firewall.

smider et svar ..?
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2006 - 17:47 #6
http://support.microsoft.com/?id=222975

Det er et "kendt" problem - og tvivler på at noget af ovenstående vil hjælpe.

/JJ
Avatar billede off-line Nybegynder
05. oktober 2006 - 18:18 #7
Mon det vil hjælpe noget, at geninstallere Windows installer, fra websiden?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. oktober 2006 - 18:34 #8
en sfc kan måske hjælpe.. det vil en opdatering sikkert også.
Avatar billede jokkejensen Novice
06. oktober 2006 - 16:59 #9
start lige med at fortælle hvilket windows det er, og et eksempel på hvilket program der ikke kan installeres !

/JJ
Avatar billede mieritz Nybegynder
06. oktober 2006 - 18:17 #10
det er windows xp pro og har lige geninstalleret det og stadig samme fejl, men kan sagtens installere det på andre computere med samme styresystem
Avatar billede jokkejensen Novice
06. oktober 2006 - 20:25 #11
okay - det ser godt nok lidt underligt ud - især hvis du har formateret...

Gider du lige printe din c:\windows\system32\autoexec.nt .. eller blot fortælle mig om der står REM uden foran :

REM    SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3
og
REM    SET BLASTER=A0

Står det der godt nok, så prøv lige at sammenlign den med den der ligger i windows\repair\autoexec.nt - og se om der er nogle forskelle.

/JJ
Avatar billede mieritz Nybegynder
17. oktober 2006 - 12:55 #12
fandt ud af det var filen der var noget galt med men ellers tak for hjælpen