Avatar billede for_pokker Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan windows laves persisk?

Jeg har en kammerat der gerne ville kunne lave sit windows persisk...

Jeg har kigget under sprog instillinger hvor der er en masse forskellige sprog, men ikke persisk ?

Kan det lade sig gøre uden at købe en egentlig windows på persisk =)?
Avatar billede hcma Novice
05. oktober 2006 - 16:50 #1
det kan ikke lade sig gøre uden at købe en persisk udgave
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. oktober 2006 - 16:55 #2
men der er sikkert persisk i internet explorer, så man kan læse persiske side på nettet.
Avatar billede for_pokker Nybegynder
05. oktober 2006 - 17:07 #3
Tak for jeres kommentar =)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 17:27 #4
smider et svar..?