Avatar billede annikadk Nybegynder
17. maj 2001 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mindre \"fejl\"

Fik nyhedsbrev, og ville slette den bruger jeg startede med i tidernes morgen (DIDDLmusen)
Det er så fint nok, og efter en masse tanker fandt jeg kodeordet - Også fint.

MEN....
Har nu registreret at selv efter reboot mv. så beslutter browseren sig for skiftevis at mene det er DIDDLmusen og AnnikaDK er der \"på\"
Er ikke sikker på om det blot er her eller andre steder..

Se evt. mine \"fiiine\" billeder inden slet på http://annika.dk/eksperten/samvittighed.gif og http://annika.dk/eksperten/samvittighed2.gif

Men ville lige høre om dem med flere brugere på 1 PC har oplevet det samme, og om det evt. kan betyde oprettelse af spr. i forkert brugernavn.

Annika
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. maj 2001 - 17:58 #1
slettede plads 1152 til fordel for \"min\" bruger på  lige nu 3443. pladsen..

Der kan man så også se det unødvendige i at hvis man ikke er aktiv får man point.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. maj 2001 - 12:00 #2
slettet 17/6-2001?? er din pc en måned foran? :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. maj 2001 - 12:28 #3
ja, eller også kan jeg ikke ramme tasterne ;)
well.... igår da... *s*

Men det er undrer det er så at den blander begge profiler sammen! *humm*
Avatar billede bms Nybegynder
19. maj 2001 - 12:59 #4
Prøv at slette de cookies der ligger på din PC. Der ligger givetvis oplysninger om begge dine brugere!

Så virker det nok igen!

ciao...
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. januar 2003 - 07:11 #5
pinligt, pinligt, pinligt :\