Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
03. oktober 2006 - 10:34 Der er 1 kommentar

automatisk overskrive filer ved flytning til FTP

Jeg sidder og er ved at justere dit og dat på en hjemme side og som sådan uploader jeg konstant samme fil igen og igen til servern.
Jeg har derfor 2 vinduer åbne, 1 med de filer jeg retter i og den anden er ftp mappen på serveren så jeg bare rykker filen over når jeg har lavet en ændring i den.

problemet er (eller rettere irritationen) at window konstant spørger og jeg vil overskrive den gamle fil.

Er der ikke en måde hvor man kan slå det fra så den ikke spørg men bare overskriver?
Avatar billede justme Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:35 #1
Tjoo det burde der være. hvis der er, så er det en indstilling i dit FTP-program. Men da du ikke skriver, hvilket program du benytter, så...