Avatar billede sezam Nybegynder
02. oktober 2006 - 18:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3 vira: oleext.dll, wininet.dll, kernels8.exe

De tre ovenstående navne har Norton fundet...og kan IKKE slette.
Skal jeg køre en hijackthis og blive guidet frem eller ..?
Avatar billede levich Nybegynder
02. oktober 2006 - 21:29 #1
ja
Avatar billede sezam Nybegynder
07. oktober 2006 - 16:46 #2
Lidt forsinket men kommer her:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb10.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\John Doe\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb10.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [System] C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe
O4 - HKLM\..\Run: [67ea751e.exe] C:\WINDOWS\system32\67ea751e.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gwiz] C:\WINDOWS\system32\ntsystem.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SystemTools] C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [67ea751e.exe] C:\Documents and Settings\John Doe\Lokale indstillinger\Application Data\67ea751e.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\Office\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede levich Nybegynder
08. oktober 2006 - 11:03 #3
Jeg ser på det nu, øjeblik.
Avatar billede levich Nybegynder
08. oktober 2006 - 11:10 #4
Læs alle punkterne inden du gør noget.

(1)
Hent http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe (Ewido).
Installer programmer og opdater det, men vent med at scanne.

Hent: http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.zip
Dobbeltklik på SmitfraudFix.zip, hvorefter programmet pakker sig ud til mappen smitRem.

(2)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
O4 - HKLM\..\Run: [System] C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe
O4 - HKLM\..\Run: [67ea751e.exe] C:\WINDOWS\system32\67ea751e.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gwiz] C:\WINDOWS\system32\ntsystem.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SystemTools] C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe
O4 - HKCU\..\Run: [67ea751e.exe] C:\Documents and Settings\John Doe\Lokale indstillinger\Application Data\67ea751e.exe

(3)
Scan med Ewido, fix de ting som den finder og gem loggen, f.eks. på skrivebordet.

(5)
Åbn mappen smitfraudfix mappen, dobbeltklik på smitfraudfix.cmd, vælg option #2, svar yes (=y) til at rense inficerede filer.
Hvis du bliver bedt om at erstatte filen wininet.dll med en anden, skal du svare yes (=y).
Hvis du bliver bedt om at genstarte computer, skal du genstarte den i normal tilstand.

(5)
Hvis du lige har genstartet i normalt tilstand, så skal du genstart igen i fejlsikret tilstand, ellers ikke.
Åbn "denne computer", i menuen skal du klikke på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" og ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper", sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper". Husk at trykke på knappen "Anvend på alle mapper" i stedet for "ok".

søg efter og slet følgende fil(er):
C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe
C:\WINDOWS\system32\67ea751e.exe
C:\WINDOWS\system32\ntsystem.exe
C:\Documents and Settings\John Doe\Lokale indstillinger\Application Data\67ea751e.exe

(6)
Start -> kør -> skriv "cleanmgr" -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer. Gentag for alle dine drev.

(7)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind sammen med loggen fra Ewido.
Avatar billede sezam Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:13 #5
Ewido-loggen:

---------------------------------------------------------
ewido anti-malware - Scanningsrapport
---------------------------------------------------------

+ Oprettet den:            19:55:44, 10-10-2006
+ Rapport-Checksum:        28FA4926

+ Scanningsresultat:
    C:\Documents and Settings\John Doe\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\file\omfg.class-5a8a5bd2-148b4157.class -> Downloader.OpenStream.y : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@2o7[2].txt -> TrackingCookie.2o7 : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@ad.adocean[2].txt -> TrackingCookie.Adocean : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@ad.yieldmanager[2].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@adbrite[2].txt -> TrackingCookie.Adbrite : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@adtech[2].txt -> TrackingCookie.Adtech : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@advertising[2].txt -> TrackingCookie.Advertising : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@as1.falkag[2].txt -> TrackingCookie.Falkag : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@atdmt[1].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@bluestreak[2].txt -> TrackingCookie.Bluestreak : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@bs.serving-sys[1].txt -> TrackingCookie.Serving-sys : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@c.goclick[2].txt -> TrackingCookie.Goclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@casalemedia[2].txt -> TrackingCookie.Casalemedia : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter1.sextracker[2].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter10.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter11.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter12.sextracker[2].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter14.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter2.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter3.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter4.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter5.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter8.sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@counter9.sextracker[2].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@cs.sexcounter[2].txt -> TrackingCookie.Sexcounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@cz4.clickzs[1].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@cz6.clickzs[2].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@cz7.clickzs[1].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@cz8.clickzs[2].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@data.coremetrics[1].txt -> TrackingCookie.Coremetrics : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@doubleclick[1].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@edipresse.adocean[1].txt -> TrackingCookie.Adocean : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@estat[1].txt -> TrackingCookie.Estat : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@fastclick[2].txt -> TrackingCookie.Fastclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@gde.adocean[2].txt -> TrackingCookie.Adocean : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@hg1.hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@image.masterstats[1].txt -> TrackingCookie.Masterstats : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@media.fastclick[2].txt -> TrackingCookie.Fastclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@mediaplex[1].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@my.adocean[2].txt -> TrackingCookie.Adocean : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@paycounter[1].txt -> TrackingCookie.Paycounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@phg.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@qksrv[2].txt -> TrackingCookie.Qksrv : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@questionmarket[2].txt -> TrackingCookie.Questionmarket : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@server.iad.liveperson[2].txt -> TrackingCookie.Liveperson : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@serving-sys[1].txt -> TrackingCookie.Serving-sys : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@sexlist[1].txt -> TrackingCookie.Sexlist : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@sextracker[1].txt -> TrackingCookie.Sextracker : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@stat.onestat[2].txt -> TrackingCookie.Onestat : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@statcounter[2].txt -> TrackingCookie.Statcounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@stats1.reliablestats[1].txt -> TrackingCookie.Reliablestats : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@statse.webtrendslive[2].txt -> TrackingCookie.Webtrendslive : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@tacoda[1].txt -> TrackingCookie.Tacoda : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@tradedoubler[1].txt -> TrackingCookie.Tradedoubler : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@tribalfusion[1].txt -> TrackingCookie.Tribalfusion : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@vip.clickzs[2].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@vip2.clickzs[2].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@xxxcounter[1].txt -> TrackingCookie.Xxxcounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@yadro[2].txt -> TrackingCookie.Yadro : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Cookies\John Doe@zedo[1].txt -> TrackingCookie.Zedo : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Lokale indstillinger\Temp\setup.exe -> Downloader.Tibs.id : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\John Doe\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\YXXANA1G\new[1].htm -> Not-A-Virus.Constructor.Perl.Msdds.b : Renset med backup
    C:\ncj.exe -> Not-A-Virus.Hoax.Win32.Renos.bb : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\kernels8.exe -> Downloader.Tibs.id : Renset med backup

::Rapport slut

Hijackthis:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb10.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\John Doe\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb10.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\Office\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\npjpi142_03.dll
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede levich Nybegynder
11. oktober 2006 - 10:38 #6
Det ser ud til at have løst problemerne. Kører det som det skal?

Hvis ja, så:
(1)
Deaktiver systemgendannelse, ved at Højreklikke på "Denne Computer" på skrivebordet -> egenskaber -> Systemgendannelse -> sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse" -> Klik OK.

(2)
Genstart normalt og aktiver systemgendannelse igen.
Avatar billede sezam Nybegynder
16. oktober 2006 - 17:28 #7
Takker - alt fungerer :-)